Monday, August 30, 2010

sucks!!!!

today i juz got a fucking bad news..wat a day innit..im fucking stuck here in Dubai wit all this people...i need to wait like 4 months more to resign aiya!!!!!! seriously menyesal gile aku dtg sini dari awal lagi!! dah la keje setengah mati gaji sikit kene tipu dgn agent lak tu cerita sebelum pegi dubai bukan main best lagi,tapi bile dah start keje n dpt keje semua nye INDAH KHABAR DARI RUPE JE!!! bersabar n doa je la yg aku ade skg ni..aduh kesian lak suami aku nak kene thn dgn perangai n mood aku yg swing waktu pregnant ni..klau la suami aku bukan dgn aku kat sini dah lame aku lari mlm hahahahahahha... no no no berdosa besar nanti..at least aku belajar dari kesilapan yg aku buat ni  so for ur information negara sendiri lagi best dari negara org...tapi kat saudi  dulu best sbb ramai kwn perempuan then selalu terbang tak stay kat satu tempat je mcm skg,gaji lak more then 5k permonth :) sini haparak!!!hehehehe....doa je la yg aku ade skg...

No comments:

Post a Comment